Zasady rekrutacji

zasady-rekrutacji-kandydat-z-polski-san
Kandydat z Polski
rekrutacja-kandydat-z-zagranicy-san
Kandydat z zagranicy

Zostań studentem SAN! Studia już od 330 zł/mies.

zostan-studentem-san-1

Zostań studentem SAN i rozpocznij studia I, II stopnia lub jednolite magisterskie w Społecznej Akademii Nauk od października 2023 roku.

 

Do wyboru 26 kierunków kształcenia i ponad 130 specjalności, dodatkowo studia w języku angielskim, on-line oraz studia podyplomowe (w tym Executive MBA).

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą studiów w zakładce OFERTA:

 

Osoby, które już były studentami SAN, ale nie dokończyły kształcenia (rezygnacja, skreślenie z listy studentów) nie przechodzą rekrutacji online. Tacy kandydaci proszeni są o kontakt z Dziekanatem kierunkowym w celu reaktywacji na studia.

Zapisz się na studia w 5 prostych krokach

zapisz-sie-na-studia-san-1

1. Załóż konto na stronie:

www.e-rekrutacja.san.edu.pl

2. Użyty przy rejestracji adres e-mail będzie twoim loginem do systemu.

3. Zapamiętaj ustawione hasło.

4. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość aktywacyjną (kliknij w link i aktywuj konto).

Uzupełnij swój profil:

  1. Wprowadź dane, o które jesteś proszony przez system.
  2. Pamiętaj, że wprowadzone informacje umożliwią sprawny proces rekrutacji.

Wybierz kierunek studiów:

  1. Jeśli jesteś po maturze masz do wyboru ofertę studiów I stopnia oraz jednolitych magisterskich.
  2. Jeśli posiadasz tytuł licencjata lub inżyniera możesz wybierać z oferty studiów II stopnia.

Dokonaj opłat kwalifikacyjnych

Zanim dokonasz opłat, sprawdź zakładkę promocje i skorzystaj z przygotowanych zniżek.

 

Wymagane opłaty to: 

  1. Opłata rejestracyjna (100 zł)
  2. Opłata wpisowa (zależna od promocji czasowej)

 

Opłaty wnosisz na indywidualny nr subkonta dostępny w zakładce "należności" na platformie rekrutacyjnej.

Dostarcz wymagane dokumenty do Biura Rekrutacji

Pamiętaj - sprawdź jakie dokumenty musisz dostarczyć:

Kompetencje cyfrowe

Kandydat na studia w Społecznej Akademii Nauk powinien posiadać kompetencje cyfrowe umożliwiające kształcenie na wybranym kierunku studiów. Podczas studiowania na kierunkach prowadzonych w SAN wymagana jest umiejętność obsługi:

 

  • edytorów tekstu (np. Microsoft Word, Libre Office Writer),
  • arkuszy kalkulacyjnych (np. Microsoft Excel, Libre Office Calc),
  • poczty elektronicznej (za pomocą przeglądarek internetowych lub klientów pocztowych),

a w przypadku kształcenia na odległość dodatkowo:

 

  • narzędzi pracy zespołowych (np. Microsoft Teams),
  • programów umożliwiających kształcenie na odległość i sprawdzanie wiedzy na odległość (np. Moodle).

 

Uczelnia udziela wszystkim potrzebującym studentom odpowiedniego wsparcia w doskonaleniu kompetencji cyfrowych oraz dostępu do odpowiedniego sprzętu. Wnioski o udzielenie wsparcia należy składać w Biurze Rekrutacji lub na e-mail: uczelnia@san.edu.pl.

Kontakt z Biurem Rekrutacji

Jeśli w trakcie rekrutacji pojawią się problemy techniczne (np.: problemy z logowaniem się na konto kandydata) , skontaktuj się z pracownikami Biura, wysyłając e-mail na adres: pomoc.rekrutacja@san.edu.pl

 

W innych kwestiach związanych z procesem rekrutacji skontaktuj się z BIUREM REKRUTACJI ośrodka, do którego rekrutujesz.